Tıp Fakültemize yeni katılan öğretim üyelerine yönelik oryantasyon toplantısı 02.06.2026 tarihinde fakültemiz toplantı salonunda gerçekleştirildi.
Toplantı, Dekanımız Prof. Dr. Nurşah BAŞOL’un açılış konuşmasıyla başladı. Konuşmasında fakültemizin eğitim-öğretim anlayışı, akademik hedefleri, araştırma faaliyetleri ve kurumsal değerleri hakkında bilgi veren Dekanımız, yeni öğretim üyelerine fakültemize hoş geldiniz dileklerini iletti.
Program kapsamında; fakülte yönetim yapısı, kalite çalışmaları, etik kurul uygulamaları, araştırma ve proje destekleri, kurumsal iletişim faaliyetleri ile UBYS kullanımına ilişkin bilgilendirme sunumları gerçekleştirildi.
Yeni öğretim üyelerinin kuruma uyum süreçlerini desteklemek, akademik ve idari işleyiş hakkında kapsamlı bilgi sunmak amacıyla düzenlenen toplantıda katılımcıların soruları da yanıtlandı ve görüş alışverişinde bulunuldu.
Fakültemize katılan tüm yeni öğretim üyelerimize bir kez daha hoş geldiniz diyor, başarılı ve verimli bir akademik çalışma dönemi diliyoruz.

.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)