Fakültemiz Birim Kalite Komisyonu toplantısı, 22 Haziran 2026 tarihinde Fakültemiz Toplantı Salonunda gerçekleştirildi.
Toplantıda, fakültemizin kalite güvence sistemi kapsamında yürütülen çalışmalar değerlendirilmiş, eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme, toplumsal katkı ve yönetim süreçlerine ilişkin mevcut durum gözden geçirilmiştir. Ayrıca kalite süreçlerinin etkinliğinin artırılmasına yönelik öneriler ele alınmış ve önümüzdeki dönemde gerçekleştirilecek faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulunulmuştur.
Toplantı, gündem maddelerinin değerlendirilmesinin ardından sona ermiştir.
